Subject: kestlikkusaruande kohustus
From: Keiti Meriküll <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Mon, 17 Jun 2024 11:04:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Tekkinud on küsimus seoses kestlikkusaruande esitamise kohustusega.
Lennuliiklusteeninduse AS tegevuse prognoosides on ette näha 2025.aastal
ja 2026.aastal müügitulu suurenemist (üle 50mln euro) ja bilansimahtu üle
25mln euro. Sellest tulenevat oleme seni arvestanud kohustusega, et
2027.aastal peame esitama kestlikkusaruande 2026. aasta kohta. Kas oleme
sellest õigesti aru saanud, arvestades, et töötajate arv jääb alla 250?

Heade soovidega,

Keiti Meriküll

Jätkusuutlikkuse juht

T  <tel:+3726258301> +372 5393 5969

E  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lennuliiklusteeninduse AS
Kanali põik 3, Rae küla,
Rae vald, 10112 Harjumaa

 <http://www.eans.ee/>

 <https://www.facebook.com/Lennuliiklusteenindus/>

 <https://twitter.com/AirTrafficEST>

 <https://www.linkedin.com/company/estonian-air-navigation-services/>